Baby, please have mercy on me. Take it easy on my heart//I'm not asking for a lot Just that you're honest with me

Helt plötsligt så var framtiden bestäm åtminstone 3,5 år framåt i tiden. Med en utlandsresa till höst och nya äventyr och projekt känns livet rätt bra. Man ska inte ta ut saker i förskott men just det här känns som det kanske kommer gå vägen. Eller vad vet jag liks? Hade iaf aldrig ens kunnat drömma om det här för bara ett år sedan. Ger mig själv en klapp på axeln för hur långt jag kommit, och jag har ingen annan än mig själv att tacka för det. Så tack så mycket Pinny, för att du äntligen tillåter dig själv att känna lyckan bakom molnen. Eller vad dom nu är sjöng i den dr låten :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0