borde göra så mycket annat just nu men att prokrastinera är min favoritsak i hela världen såatteeeee ah

Vad är det första du tänker på när du vaknar? vill sova
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? min lillebror? nej haha
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? tyvärr 
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? ja

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? det tror jag
Har du någonsin pussat någon som varit hög? si
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? att jag inte bryr mig
Vem är den största idioten du känner? haha inga namn
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? hatar att öppna så skulle skicka ner pappa och gömma mig
Hatar du någon just nu? nej
Vem tog senast på din rumpa? tror det var mamma när vi dansade hahaha
Har du syskon som är äldre än 21? nope
Hur fick du ditt senaste blåmärke? förlorade i en lek så min lillebror fick ett straffslag på mig </3
Saknar du någon just nu? ja
Är du längre än de flesta i din ålder? nä
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? ja.
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? slå dom kanske ingen aning
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? eftersom jag har hål i tungan så ja
Känner du någon som är oskuld? ja
När gapskrattade du senast? minns icket
Brukar du tänka innan du talar? nja ytterst sällan
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? men ja
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? ja
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? tveksamt
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? beror på
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? tveksamt
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? sant
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? ja
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? ja
Pratar du ofta? nja
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? hemma
Vad är det bästa som hände dig idag? ingen aning
Vem har du umgåtts med idag? ingen
Är du en elak person? ibland
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? en vovve
Vad lyssnar du på just nu? inget
Tror du att andra människor tycker illa om dig? säkert
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? säkert ta en bild och lägga upp på insta
Är du lycklig? nej
Vem skrek du senast på och varför? mamma, varför är hemlis
När grät du senast? ööööh
Vem kramade du senast? mamma
Är du rädd för mörker? ja
Vad drack du senast? mjölk
Tror du att två ex kan vara vänner? nej
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? är ju redan rockstjärna såatteeeee
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? väldigt mycket
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? jaa
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 1 gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0