snodde två listor av favvo-egoina för jag har ingenting att göra atm

Vad gör du just nu?
Har precis varit ute och gått i en timme (duktig!!!!) Lyssnar på en podd och sitter på balkongen och försöker samla kraft att hoppa in i duschen.

 

Vad gjorde du för exakt ett halvår sedan?
 
EEEH ett halvår sen.. Det blir alltså 20 februari? Den 19:de lyssnade jag på November rain och 25 gick jag och Marcus upp på ett berg och tränade hundarna. Men mest troligtvis låg jag i sängen och stirrade i taket :)

Vad är det sämsta med denna vecka?
Begravning i tisdags. Vila i frid. 

Vad ska du göra i höst?
 
Hade tänkt att äga på mitt nya jobb, träffa kennel och förhoppningsvis operera mig!

 Vad önskar du att du gjorde just nu?
 
Just nu nu nu vill jag så gärna sitta i en båt och fiska. Eller vara uppe i fjällstugan och gå runt på berget och ba njuta. Vill på något sätt vara ute i naturen. 

 
 

 Har du några planer inför slutet av sommaren?
 Neeeei för jag är en tråkig person. Eller ah, ska troligtvis till skeå på lördag.

 Vad borde du göra men orkar bara inte?
 
Jag BORDE duscha, tvätta och ringa samtal. MEEEN orkar inte.

 Vad är det bästa du vet?
 
Att ha nystädat, nyduschat, ny-renbäddat sängen och ha nyrakade ben och somna mitt i en bok. Eller hundar. (Hundar som e uppfostrade dvs:))

 

 

Vad ska du göra resterande dagar av denna vecka? 
Imorgon ska jag jobba, på lördag ska jag till skeå och på söndag vet jag icket.
 
 
Har du något onödigt du gör?
 
Ungefär allt :)) NÄ men jag vet faktiskt inte. Kan inte komma på något specifikt.

 

 Vad åt du till frukost idag?
 
Har inte ätit någon frukost, men åt en muffins hos min moster?

Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om:
 Vad tråkig jag känner mig, har ingen aning här heller. 

 Vilka är dina ofta använda emojis?

 

Vad gjorde du igår kväll?
 
Var ute och gick sen skämdes jag inför idol 

 En bild som symboliserar denna dag:

 Har varit ute typ hela dagen. 

 

Vilket är ditt lyckonummer?
Har alltid tyckt om 4 och 21. Vet icket varför.

Hur såg du ut som artonåring?
 

 
 Man kan ju tycka att efersom det var ganska nyss man var 18 bör man minnas. Men kan på riktigt inte minnas riktigt hur jag såg ut. Men dom här är från 2013 så då var jag väl 18? Eller? 

Vilket är ditt senaste köp?
Gissar på cigg.
 

Är du allergisk mot något?
Jo, björk och gräspollen. Hö, pälsdjur, stenfrukter, råa morötter, melon, banan (ibland men gillar inte banan så värst så de gör inget) nötter, brännässlor tydligen, klorvatten är inte så bra, vissa dofter och blommor får mig å nysa konstant. 

 Hur länge har du varit utan sömn som längst?
typ 73-74 h så tre dygn? Kan lova att man icket är en människa då.

 
 

 Vilken tid på morgonen vaknar du?
Är jag ledig kan jag sova hela dagen, jobbar jag och är i rutiner brukar jag vakna vid 6.20 av mig själv men sen somnar jag om tills klockan ringer.

 Hur ser du oftast ut till vardags?

 Önskar jag kunde lägga ut en bild när man ha lite smink å kammat hår å sånt där men då ljug ja. Har typ aldrig smink, och alltid myskläder.

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt:
Vissa engelska ord måste jag alltid googla innan jag skriver, kommer såklart inte på något just nu men ah..

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0