Känsliga tittare varnas/dont try this at home

Ok måste va jätteäcklig och berätta en sak nu. Mina bihålor är täppta, ja snyter mig tusen gånger om men de blir inte bättre. Har försökt att sova i tre timmar och man blir dåligt less på att höra sig själv "snarka" för man har massa gisch i bihålorna. För att göra en lång historia kort så harkla ja till så de kändes som att nån satte ett rivjärn i halsen och drog en loska som man endast sett riktigt tunga jävlar göra i filmer. Ut kommer en vad jag förmodar (överdriver ej) en del av min hjärna. Blodig och gosig och ej beredd så blir man lite smått rädd. Tänker ej beskriva hur denna skapelse såg ut men de tammesatan de äckligaste jag någonsin skådat. Ska jag lida, får ni också göra de. Lycka till att somna nu och inte drömma mardrömmar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0