när man inte har något annat att skriva om

Vem är i rummet med dig?

Ingen speciell tänkte jag skriva. Sen kom jag på att det bara är jag i rummet?

 

Vem fick du ditt senaste sms av?

Lillebror hehe.

 

Vem tänker du på nu?

Haha Sofia eftersom hon just skrev till mä på emezen

Vem pratade du senast i telefon med?

Sofia när hon gick hem från jobbet.

 

Vem önskar du var med dig nu?

Det skulle ni gärna vilja att jag skrev va! Men måste nog säga Tussan, världens bästa vovve?

 

Vem är din favoritsläkting?

Detta känns ju väldigt taskigt. MEEEEN jag är ju mormors lilla piga. Men eftersom min moster läser min blogg så tåls hon också att nämnas!


Var är din mobiltelefon?

På nattduksbordet bredvid mig.


Var fick du tag på tröjan du har på dig?

Haha fick den av mamma när hon jobbade på öppen gemenskap.

Var åkte du senast bil?

Körde hem mig själv från mormor och morfar.. annars var det när jag åkte till maria igårkväll!

 

Vad är det bästa med våren?

Att snöhelvetet smälter och att det är ljust på kvällarna. /Mörkräddtjej94

 

Vad åt du senast?

En kaka.

 

Vad drack du senast?

Mjölk tror jag..

 

Vad är den närmaste saken som är blå?

Mitt gosiga täcke!

 

Vad är det för färg på dina byxor?

Har inga byxor på mig ju.

 

Vad är din favorit färg?

Svart, tråkigt nog. Fast på senare tid tycker jag lila är jävligt snyggt?

 

Vilken film såg du senast?

ÖH, om inte gossip girl räknas som film så är det nog pet semantary (som förövrigt sög)


Har du någonsin hånglat i skogen?

YES.

 

Har du någonsin sovit naken?

Japp.


Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

Haha ja, såhär i efterhand kan det ju ha varit en väldigt dum idé när man tänker på vad som kunde hända.

 

Har du någonsin smugit ur ditt hus?

Jodå, vilken tuffing jag är!

 

Tog listan härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0