grattis till världens bästa meatball

Min lilla meatball! Lite härmapigt av mig att göra ett inlägg, men ja har alltid gjort det då du fyller år och nu fyller du faktiskt 18 så du förtjänar ett till hehe. Som sagt så lärde vi känna varandra för ca 3 år sedan, men de känns som att det är mycket längre. Även fast vi kan vara lite irriterade på varandra ibland (bara för att vi är så lika tror jag) så är du ändå en av dom närmsta människorna jag har. Vi kanske inte träffas eller pratar varenda dag men det spelar som ingen roll egentligen, allt står still där vi lämnade det och jag vet att du bara är ett sms eller en bussresa bort. Nu blir det lite för djupt även för mig så jag rundar av med ett litet tack för att du finns och ett i love you! PS kunde inte välja en bild så tog alla jag hittade på min dator

Kommentarer
Postat av: maria

Taaack världens bästa du!!<3 loveu!:*
på lördag ska vi fucka uuuur!! MEATBALL-TIME!!

Svar: JA FÖR SATAN!!! meatball-time 18.00-06.00 ;)
linny

2012-12-06 @ 17:03:10
URL: http://maariabodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0