Nio saker om dig själv.

1. Jag är en en snäll människa. Jag vet att ibland kan jag framstå lite som en bitch, men jag är faktiskt väldigt hjälpsam och ödmjuk. Brukar ofta få höra att jag är en bra människa att prata med eftersom jag kan relatera till mycket och komma med råd osv.
2. Mina favorit filmer är star wars och walk the line, filmen om Johnny Cash.
3. Jag har spelat/spelar trummor och gitarr och skriver väldigt mycket egna låtar.
4. Ibland vaknar jag mitt i natten av känslan att någon stirrar på mig när jag sover. Tror dock bara att det är farfar som vill kolla att allt är okej.
5. Det aboslut mysigare jag vet är när någon håller på och mojsar i mitt hår, typ massage i hårbotten.
6. Jag har kanske världens mest fuckade lill-tå. Det ligger typ på sne och jag snubblar alltid på den. Den är så ful, man vill bara skratta när man ser den.
7. Jag tycker att det är cproligt att spela cod, men det slutar oftast med att jag blir förbannad om det inte går som jag vill.
8. Jag vill alltid ha rätt, men jag är sämst på att argumentera. Så det slutar oftast med att ja skriker "du är ful, och jag har rätt"
9. Jag tål verkligen inte människor som visslar. Det är nog det mest irriterande ljud jag vet.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Nu blir det pinsamt om jag säger fel men kanarieöarna tror jag minsann ;)

2011-11-13 @ 00:54:29
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: tina!

9. Jag tål verkligen inte människor som visslar. Det är nog det mest irriterande ljud jag vet.

DET VÄÄÄÄÄÄÄÄRSTA!

2011-11-14 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0