dag 01 - vem är jag?

Linny Elvira Lundström. Det är en början, eller hur? En (snart) 16-årig tjej från den tråkiga staden Umeå. Blir galen på folk som visslar och gör jobbiga ljud över huvudtaget. Älskar låtar med texter som man kan känna igen sig i. Sjunger hela tiden - dock nästan aldrig inför folk. Vad mer kan jag berätta? Har storlek 36 på fötterna och är förälskad i Ben & Jerry's. Biter på naglarna när jag är sur och är allergisk mot allt ungefär. Funderar väldigt mycket på framtiden. Funderar ibland på att klippa av håret till axlarna och färga det mörkbrunt, bara för se folks reaktion. Är 160 lång (kort om man så vill) och blir höjdrädd när jag har högklackat. Älskar köttbullar och har ketchup till nästan all mat ( jaa, man kan ha ketchup till kyckling). Går helst klädd i tights och en stor skjorta, men ibland önskar jag att jag hade mjukisbyxor på mig hela tiden. Kan verkligen inte laga mat men konstigt nog är jag lite av en gud på att baka. Det bästa som finns (efter Svante) är skadeglädje och jag skrattar alltid åt mina egna skämt.
Massa random saker som gör mig till mig. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0