i din port har ingenting förändrats utom just på din


Känner mig inte alls töntig när jag nästan får abstinens när jag inte bloggar. Så egentligen borde jag låta bli. Men jag vet hur arg jag själv blir när en blogg aldrig uppdaterar. Dock har jag inget roligt att skriva om. Eller en rolig sak för mig är att jag och svantevanten har varit tillsammans i 15 månader idag. Fast ni kanske inte bryr er så speciellt mycket om det. Tänker dock bespara er att berätta vad jag gjorde i helgen - för varken du eller jag bryr sig om det. Eller förresten, köpte ett par skor igår på strömpilen, visar de imorgon. Ja, nu ska jag inte dryga nå mer utan ville mest berätta att jag lever. Så, hej jag lever hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0